vrijdag 6 juni 2008

= do avond na het afscheid van Hans =

Het leek wel de laatste training op vrijdag, wat een meligheid. Martijn van Basten gaf de ene voorzet na de ander en ja doe me een lol en zet de dames wat uit zijn buurt, het is als normale cursist niet meer te volgen.


Nieuwe afwezigheidscodes als " mijn kat was ziek" "meldingen via de postduif" en een "buspasje voor Bert" zijn zo maar wat kreten. Ondertussen zaten de meer "technische"spelers openingen te zoeken waar zij magister weer onderuit konden halen. Ik mag dat wel want als dit niet lukt moet het toch wel echt goed zijn, ja en..........

Een kreet vanuit de achterhoede met een spontane "wat is dit een mooi pakket" doet me echt deugt. En Jan - onze keeper (alleen Jan dat weet bijna niemand, maar ik heb de eer gehad tegen je te voetballen vroeger (30 jaar terug) - toen was je nog ......) vroeg beleidsmaatregelen aan Martijn. Nee Jan, Magister kan veel maar zij gaan echt niet over ons beleid - "wie wel trouwens?".

De wiki uitleg s'morgens gaf een hoog supporters lawaai, hi,he, handen, duimen omhoog etc. Ik ben er even klaar mee.

Verder een duidelijke training, zelfs de dames achterin wilden graag in het weekend thuis kunnen doortrainen, nee dames het wordt mooi weer dus even niet he.............

Er werden in de middag zelfs vragen gesteld vanuit Educatie, klasse we denken mee, en ja alles werd positief beantwoord. Mooi die vragen!!!

Onze laatste man (vrouw) Heleen kwam ons versterken in de middag. Dit wordt zeer op prijs gesteld, alleen niet alleen mee eten he.

Nou Willem en Mieke, onze tweeling "De Boer" zaten dicht bij de bron, je hoorde ze niet maar gewoon doorwerken dus kijk dat is inzet.

Remco brak de training af want er zijn meer dingen dan software, en toch morgen weer terug, ik sta om zeven uur weer voor je deur/auto en dan kunnen we in de auto weer alles doorlopen zoals de afgelopen week, je bent me zeker langzaam wel zat niet ..... wat een gekletst en nee Remco dit wordt echt niet minder.......

Nu Reinalda en Marion nog op een andere plaats zetten in de opstelling - in ieder geval uit elkaar - dan zijn we er volgens mij klaar voor /mee. Morgen spelen we een serieuze oefenwedstrijd, alleen volgens mij hebben we geen tegenstander.

Opleidingsmanagers zie ik als mijn trainingsmaatjes. We moeten het toch samen doen en bij het afscheid van Hans in Meppel (wat een "persoonlijk" sfeer, maar dat terzijde) nog even met Geert Zwiers gesproken over de bijeenkomst met de roosteraars en planners met als ons beider conclusie "hoe kunnen we in deze drukke tijd voor iedereen ervoor zorgen dat zij optimaal ondersteund kunnen worden", het zal niet aan ons liggen.

En voor de ouderen onder ons......."gelukkig" is iedereen na een trainingsdag "stuk" en niet alleen als je al 55+ plus bent, wat een opluchting, mijn voetbal ego ging eraan en allemaal tot see you tomorrow, ik kijk er naar uit, jullie ook!

Geen opmerkingen: